Gotgic 3 - Lokace
26. 4. 2009
Střední území Starého impéria bylo prvním opravdovým královstvím, dávno předtím král Rhobarem II. spojil všechny království okolo Myrtanského moře. Bůjná krajina s hustými lesy je ohraničena ledovými pláněmi Nordmaru na severu. Na jihu ji ohraničuje poušť Varant, domov frakce Hasasinů. Hlavní město, které je také největší usedlostí v Myrtaně, je situováno na východním pobřeží ríše. Je obklopeno několika malými vesnicemi, usedlostmi a farmami, které dodávají království všechno co potřebuje.
Nyní jsou orkové zaneprázdněni dobýváním jižních částí království a organizováním zbylých teritorií jejich tvrdou železnou rukou.
Každý v mocné pozici byl zabit. Mnoho lidí bylo zotročeno a použito jako pracovníci při mystických obřadech. Ale noho lidí je zároveň schopných si obstarávat své každodenní starosti. Orkové používají lidské vesnice jako zdroje jídla, materiálu a všeho potřebného.
Samozřejmě, mnoho věcí se pod nadvládou orků změnilo. Některé ale ne. Daně nejdou dále králi, ale orčím guvernérům, ovšem orky zlato nezajímá, jejich pozornosti neunikne zboží a surový materiál. I pro mnoho lidí ve zlé době mají praktické předměty větší cenu než zlato...
S vyjímkou gladiátorů a lovců otroků mají lidé zakázáno nosit zbraně. Kdokoliv neposlechne tento rozkaz je okamžitě popraven. Jenom ti, kteří prokáží svoje schopnosti v boji mohou trénovat se zbraní, která představuje jejich respekt.
Poslední volní lidé v království jsou lovci, zálesáci a několik zběhů z králových vojsk. Tito rebelové nacházejí útočiště v jeskyních po celé zemi. Vojávci starého království bojují hlavně s mečem a štítem, naopak lovci jsou věrní svým lukům.
Nordmar je skalnatý region na severu, pokrytý sněhem a ledem, který pěším orkům připravil opravdové peklo. Orkové zotročili někollik lidí a donutili je pracovat pro ně v dolech. Ovšem ti se, zocelení zimou a divočinou, často staví jako barbaři na odpor a zakládají skupiny Zabijáků orků a Orčích lovců.
Dále na sever najdete ohromný ledovec, o kterém se říká, že je pravým domovem orků. Odtamtud se vydalo ohromné vojsko orků na jih a zřejmě právě tam, čekají orčí rodiny, až se jejich muži vrátí s bohatstvím ze severu.
V Nordmaru je jen pár orčích kempů. Armáda prostě ignorovala malé vesnice založené skupinami orčích zabijáků. Ti si ovšem myslí, že orkové našli pochopení pro jejich území a ponechali jim nadvládu.
Ale přeživší obyvatelé nordmaru berou orky za běžné nepřátele, naopak cizinci ze Starého království zde nejsou vítáni, protože král Rhobar okupoval toto území již před Velkou orčí válkou.
Horké a vyprahlé, takévé bývají pouště a ani jižní území Myrtany nejsou vyjímkou. Ale i přes to je zde všude život. Také kmen Hasasinů se zde usadil, stejnětak jako Nomádi, kteří zde nalezli dobré místo k životu.
Na západě se poušť zvedá do skalisek a na severu se pomalu přeměňuje ve stepi Starého království. Ny jihu je pevnina obklopena bouřlivým oceánem, právě na tomto pobřeží leží hlavní město Varantu.
Toto město je sídlem krále země Myrtana. Leží na jihů této upadající země, ve městě sídlí Paladinové a milice.
Král Rhobar nechal tuto dřvěnou pevnost vystavit v počátcích orčí války. Poté byla ale opuštěna a postupně chátrala. Nyní se v ní zdržují lovci z celého okolí, kteří ji také spravují.
Toto je nejmocnější pevnost královkství Myrtana. Králi se ale vše vymyká kontrole a nad tímto hradem nemá nadále kontrolu. Jeho šlechta se osamostatnila a snaží se získat moc v tomto zpustošeném království. Je domovem různorodých válečníků.
Jde o pevnost zbudovanou orky jako strategický bod. Ovšem po tom co žoldáci drží průsmyk v horách pod svou kontrolou jsou orkové odříznutí od posil. Nikdo ovšem neví jak tato pevnost vypadá.
Je to tábor plný zlodějů, vrahů a podvratných živlů. Dostat se do něj nebude jednoduché, funguje jako vlastní komunita rebelů
Na severu je další město pod kontrolou lidí. Je velmi dobře chráněno proti orkům skalním masivem a vodou. Podle všeho bude mít velikost Khorinisu
Prvně tvořili posádku Paladinové. Ovšem jako většinu pevností v okolí hor i tuto dobili neúprosní orkové. Král Rhobar Poté zaplatil žoldákův (pravděpodobn s Leem v čele), kteří pevnost dobili a nyní ji za pravidelný plat udržují bojeschopnou.
Jeden z mnoha klášterů, kteří mágové ohně postavili. Studují zde sílu své magie.
Mágové kruhu vody si nestaví kláštery, nýbrž pořádné magické věže, tak to také má být. Půjde nejspíše o nejvyšší budovu na mapě.
Není vyloučené, že se některé z lokací ve finální verzi neobjeví, nebo naopak, že nějaké ještě přibudou (velmi pravděpodobné). |